❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

بعد چهار پنج روز ک آف بودم اومدم اینو دیدم.من تنها نمیمونم؟ خدا بکه هه تنها بمونم تا هسم.دعام ک میگی بکن... دعا میکنم اینقد دلت تنگ شه که حال و روز منو بفهمی. دعا میکنم همیشه و در همه حال بهم فکر کنی تا حال منو بفهمی. یه آسمون یه زمین داشتم اونم تو بودی.خیلی داغونم خیلی خسته م...هیچی واسم نمونده.دنیا رو سرم خراب شده.ولی بزار سرم بیاد.بزار بخورم.حقمه...حق حماقتمه...چه میدونستم وابسته کسی میشم که غرورم و له و لورده میکنه...چه میدونستم خدایا.گناه من چی بود؟ خطای من چی بود؟ اینقد ترس از دست دادنشو داشتم که با خودم میگفتم هیچ خطایی نکنم که ازم دلخور شه اینکارو نکنم بدش میاد اونکارو نکنم اذیت شه....با خودم میگم اینهمه اذیت شدی ارزششو داشت؟ اگه به روز اول برگردم باز همین اشتباه و میکنم...بهترین روزای زندگیم با تو بود...بدترینشم با تو گذشت.دو روی سکه رو باید دید.همونجوری ک گفتی خوب منو زخمی کردی.