❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

جایی که عقلت تونست جلوی احساست رو بگیره....

بدون که دلت خسته س...


اگه بگم یکی از بهترین روزهای طول کل زندگیم امروز بوده دروغ نگفتم. مرسی سارا.

دلداده ی توام

رویای هر شبی...

عاشق نمیشدم...

عاشق شدم ببین...

رفتی از کنارم اما رفتنت پر از معما حیف

گفتمت از عشق و باور گفتی از نگاه آخر حیف

راحت از این دل مرو که جانم میرود...

هر کجا روانه شوم صدایت میزنم

جان من رها به سوی تو شد

نگاه من اسیر موی تو شد

دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من

به هر کجا روی کنار توام

جان جانانم تویی

زیبا تویی... رویا تویی

قسم به جان من قسم نرو سارا.

چشمانت  (سارا) دارو ندارم بود

دارو ندارم کووو؟

من دل بستم به آنکه دلدارم بود

دلبر نازم کو سارا؟

دل به دریاها بزن

از عشق بگو زیبای من

به هر کجا روی کنار توام

جان جانانم تویی

زیبا تویی رویا تویی

قسم به جان من قسم نرو سارا.

meysam ebrahimi:chi shod k avaz shodi

به خودت قسم که سخته

یادت از یادم نرفته

یه جوری رفتی که گیجم

بسه دیگه آخه بی رحم

با چی من عوض کنم تورو

لعنتی از تو دلم برو

خوب تونستی دق بدی منو

چی شد که عوض شدی یهو

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم؟ 

یادگاریامونو به کی نشون بدم؟

هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت

الکی بخندمو یه سر تکون بدم

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم سارا؟

یادگاریامونو به کی نشون بدم ؟

هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت

الکی بخندمو یه سر تکون بدم

انگار یه خوابه این روز و شبام

آخ چقدر ساده رفتی بی هوا

با چی من عوض کنم تورو

لعنتی از تو دلم برو

خوب تونستی دق بدی منو

چی شد که عوض شدی یهو؟

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم؟

یادگاریامونو به کی نشون بدم؟

هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت

الکی بخندمو یه سر تکون بدم

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم؟

یادگاریامونو به کی نشون بدم؟

هر جا هرکی بعد تو سراغتو گرفت

الکی بخندمو یه سر تکون بدم

horoosh band-akhar Mano be bad dad

آهنگ پیشوازت

آخر منو به باد داد رویای باز اومدنت

زندونت آشنام کرد با عطر دوری زدنت

 پنهون نشو هی رو برنگردون دیوونه میشم

این رسمش نبود که عاشق کنی و نمونی پیشم

تو خوابم نمیدیدم زندگیمو وقف تو باشه

آره راحت میگفتم جونمو بره من عاشق نمیشم

تو هر نفس که از تو دورم زندگی جهنمه 

روزگار من بدون تو یه ترس مبهمه

میدونم عزیز جونم جام تو قلب تو گمه ولی میخوامت …

ثانیه تورو میخوادش این دل بیمار من

تو ازم دیوونه ساختی خنده داره حال من

دادی منو دست این شبا رفتی تنهام بشم ولی میخوامت

پنهون نشو هی رو برنگردون دیوونه میشم

این رسمش نبود که عاشق کنی و نمونی پیشم.

تو خوابم نمیدیدم زندگیمو وقف تو باشه

آره راحت میگفتم جونمو بره من عاشق نمیشم