❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

نمیدونم

همش فکر میکنم کجای کارم اشتباه بود

سعی کردم اون چیزی باشم که میخای

هر چند اذیت یا نقشی بازی نکردم

آخه آدم میتونه چند هفته نهایتا چند ماه نقش بازی کنه

دست آخر خودشو نشون میده.

منو ببخش سارا

منو ببخش که نمیتونم عاشقت نباشم

منو ببخش که توی فکر و ذهنم مثل دریل ضربه میزنی

منو ببخش که نمیتونم از فکرت در بیام

منو ببخش که به گذشته فکر میکنم که میتونستم بهتر باشم

منو ببخش که فکر میکنم در کنارم بودی و قدرتو اونجور که باید ندونستم

منو ببخش که میخام فقط با تو باشم

منو ببخش که نمیتونم بغیر تو به هیچ چیزی فکر کنم.

منو ببخش

منو ببخش

منو ببخش

امشب 21 اردیبهشت ماه 1399.ساعت 1:47 شب.

حالم خوش نیست. حال توام خوش نیست. میدونم.

خسته و بی انرژی... بی حوصله... حوصله خودمم ندارم.

دل نوشته

(کم شر ور بگو)