❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

اعصابم از همه جا خراب

توام دلیل های خودتو داری

من واست مردم تو این دنیا

ولی من دوست دارم تو این دنیا

هر جا که باشم بازم بیادتم

واسه تو که مهم نیس حسمو

ولی من نمیتونم دل خودمو گول بزنم

احتمال داره جز اخرین پیام هام توی وبلاگ باشه

چون نمیدونم چی پیش میاد واسم

دوست دارم سارا


من کجا برم تو این شهر غریب

شهری که موندن نداره

گوشی تو نگاه کنی

پر شده از اس ام اس هایی

که خوندن نداره

خیلی حرفا تو دلم موند که موند

خیلی از دردهامو ریختم توخودم

گریه میکنم که تنهایی من

کادو توه واسه تولدم

ساعت 00:21 

27-06-1396

دوست دارم سارا



حرف زیاد است...

اما گاهی...

نمیدانی....

چه بگویی....

گاهی فقط....

باید رفت....

چیزی شبیه کم آوردن....


نمیشه نذاری دوسه ماه دیگه؟ 

با رفتنت منو عذابم نده

به شیشه بارون زده

دوباره حالم بده

نرو با رفتنت به من غم نده

خدایا یه کاری کن نره

به این جدایی عادتم نده

برات میمیرم...کارمم بده

من آدم بده

تو کوچه نم زده

در این خونه رو دوباره غم زده

چشمامو ببین

انگار بارون به صورتم زده