❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤


وقتی تمام ورقهای دستتان نشان میدهند که بازنده اید، تنها راه پیروزی شکست قوانین است.

SAMAN JALILI


بگوووووو....

تو این شبا دلت کجاست

اگه که راهمون جداست

مقصرش کی بین ماست؟

بگوووووو....

که دلخوشی تو باورت

منم اسیر آخرت

تو جنگ نابرابرت ....

همین که فهمید پر از خواهشم ....

دودمانم رفت بی اون زجر می کشم....

قلبم رو کشت تا زیر آوارش کشوند

یه حسی پشت چشام بود اما.... اون نخوند

ایستادی تووووو....

به مردنم راضی بشم

از هم  تو پاشیدی منو

تا هر چی میسازی بشم

خسته از این بازی بشم

ایستادم تاااااا....

یه روزی بی طاقت بشه

دلت که با بی رحمی خواست

نبودنت عادت بشه

از دست من راحت بشه

حالا که وقت گفتنه

دلت پر از بی حرفیه

میگی هوای زندگیت

بدجوری سرد و برفیه

عذاب این روزای تو....

کاری که با من کردیه....

افتادنت به پای من ....

همین مگه کم دردیه....

بگو مگه کم دردیه....

حالا تو افتادی به پام

به بدترین حالت میریخت

تو اون روزا اشک از چشام....

وایسادی پای رفتنت

ندونستی نامردیه

له شدن غرور تو

همین مگه کم دردیه....

ایستادی تووووو....

به مردنم راضی بشم

  از هم تو پاشیدی منو

تا هر چی میسازی بشم

خسته از این بازی بشم

ایستادم تااااا.....

یه روزی بی طاقت بشه

دلت که با بی رحمی خواست

نبودنت عادت بشه

از دست من راحت بشه


RAMIN BIBAK


نگو چیزی نبوده بینمون

ترو خدا فقط واسه ی یبار رو حرفایی که میزدی بمون

نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشق توام

تو هر چیزی بگی می دونی که با جون و دل موافق توام

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی

دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی

نمی خوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو بخاطر تو با خودم بهم زدم

باید بشینی روبروی من خودت ببینی حال و روزمو

یکاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو

دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمی تونم ببینمت

همه میگن درست میشه ولی دارم دیوونه میشم از غمت

دوباره دستمو بگیر بزار تموم شه این روزای لعنتی

دیگه بریدم از همه می دونی که بدون تو دلم نداره طاقتی