❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

باز شب این شب لعنتی نمیدونم رابطه بین شب و دلتنگی چیه آخه.

در طول روز که آدم دلتنگه هیچ.اون بحثش جدا.ولی تا شب میشه.انگار یه آمپول مورفین میزنن به این دلتنگی چندبرابرهوشیارترمیشه

شدیدترمیشه تا شب میشه شاید تا موقعی خوابم ببره سیصد بار بگم  عااااای خداااا.به کی پناه ببرم.

خدایا تو رو دارم بحث تو خدا جون جدا.قبول...

ولی این دل نمیفهمه.نفهمه...یه کس دیگه ای رو میخواد.

یعنی بدونم بفهمم یه چیزی هست مصرف کنم این دلتنگیم بره حتما میخورم اون چیز رو...حتی اگه به بدنم صدمه بزنه.طاقت ندارم.آرام و قرار ندارم.یه سرم توی حیاطه.میرم بیرون پیاده راه میرم سردم میشه  بعد حس میکنم خونه خبریه...برمیگردم خونه هیچ خبری نیس.میشینم چند دقیقه.دوباره میرم تو حیاط.یعنی بابامم که اصلا به من توجه نمیکرد چیکار میکنم.میگه چت شده پسر؟ عرا آرامت نیگره؟نهات کو گرتگست؟منم میگم هیچی پدر.سردرد دارم..کلا اوضاعم خیلی بده...فک میکردم چند روز بگذره به مرور زمان...تایم بره جلوتر آروم تر میشم...ولی دارم بدتر میشم...اعتیادم بود باید حالا بهتر و رو به پیشرفت بودم...این عشق چیه مگه؟چه دردیه آخه؟ سارا الان داری میگه ایراد نداره درست میشه تحمل کن خوب میشی.تو خدا رو داری...هرجا میری برو ول نکن دستمو... نذار باور کنم رفتنت حقمه.نذار دور شم از خودم از خدا از همه سارا.