❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

شد یک روز. تحمل ندارم. گفتم اینجا خودمو خالی کنم. سارا یادمه بهم گفتی به شوخی که وابستت میکنم بعد تنهات میزارم. ندوسنتم جدی داری میگی .یادمه روزی گفتی بزار با کسی باشی که باهاش ارامش داری. من با تو ارامش داشتم پس چرا اینجوری شد؟  این دفعه گفتی فرق داره با دفعه های قبل. خودمم حسش کردم که فرق داره. من خیلی غرورمو جلوت خرد کردم. اگه مث روزای اول باهات برخورد میکردم اینجوری نمیشد.اینقد بهت تکیه کرده بودم که شونه خالی کردی یدفعه و من شوکه م الان. هه لامصب نمیخوام فکر کنم دیگه میخام بخابم فقط ولی نمیتونم نیم ساعت به پنج صبحه خاب ندارم. خوراک ندارم .توام میدونم راحت میخابی .کاش این حس تورو داشتم کاش. حسرتتو میخورم کاش مثل تو بودم .