❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤
❤تقدیم به ❤سارا

❤تقدیم به ❤سارا

❤عـــــــشـــــــق ...تمدیدت میکند..حتی اگر تمام شده باشی❤

Chris Brown ft. Justin Bieberg--right next to you


You've got that smile

تو لبخندی زدی

That only heaven can make. 

که فقط بهشت می تونه همچین کاری کنه

I pray to God everyday,

من هر روز به خدا دعا می کنم

That you keep that smile.

که تو همین لبخند رو همیشه داشته باشی

Yeah, you are my dream,

اره…تو رویای منی

There’s not a thing I won’t do.

هیچ کاری نیست که برای تو انجام ندم

I’ll give my life up for you,

من زندگیمو تسلیم تو می کنم

Cos you are my dream.

چون تو رویای منی

And baby, everything that I have is yours,

و عزیزم هر چیزی که دارم برای توئه

You will never go cold or hungry.

تو هیچوقت گرسنه نمیمونی…نمیذارم سردت بشه

I’ll be there when you’re insecure,

وقتی احساس ناامنی می کنی من اونجا خواهم بود

Let you know that you’re always lovely.

می خوام بدونی که تو همیشه دوست داشتنی هستی

Girl, cos you are the only thing that I got right now

دختر!چون تو تنها چیزی هستی که من الان دارم

One day when the sky is falling,

یه روز وقتی آسمان سقوط می کنه

I’ll be standing right next to you,

من درست کنار تو می ایستم

Right next to you.

درست کنار تو

Nothing will ever come between us,

هیچی بین ما رو بهم نمی زنه

I’ll be standing right next to you,

من درست کنارت میمونم

Right next to you.

کنار تو

If you had my child

اگه بچه هم داشته باشیم

You would make my life complete

با یه خانواده زندگیمو کامل می کنی

Just to have your eyes on a little me

فقط یه کم به من نگاه کن

That’d be mine forever.

ای کاش این نگاه همیشه مال من باشه

And baby, everything that I have is yours

و عزیزم هر چیزی که دارم مال توئه

You will never go cold or hungry

تو هیچوقت گرسنه نمیمونی…نمیذارم سردت بشه

I’ll be there when you’re insecure

وقتی احساس ناامنی می کنی من اونجا خواهم بود

Let you know that you’re always lovely

می خوام بدونی که تو همیشه دوست داشتنی هستی

One day when the sky is falling,

یه روز وقتی آسمان سقوط می کنه

I’ll be standing right next to you,

من درست کنار تو می ایستم

Right next to you.

درست کنار تو

Nothing will ever come between us,

هیچی نمی تونه بینمونو به هم بزنه

I’ll be standing right next to you,

من درست کنار تو می ایستم

Right next to you.

کنار تو

We’re made for one another

ما برای هم ساخته شدیم

Me and you

من و تو

And I have no fear

و من هیچ ترسی ندارم

I know we’ll make it through

ما میدونیم که همه چی درست میشه

One day when the sky is falling

یه روز وقتی آسمان سقوط می کنه

I’ll be standing right next to you

من درست کنار تو می ایستم